I'm so happy:D (Sylvia skriver)

Hejjsan svejjsan!

Jag är väldigt glad idag!! Jag vet inte riktigt varför? hahah eller jo lite, okej en massa:D Jag är väldigt desperat av shopping på sistonde.. ehe;P Jag har som sagt fått/köpt mycket saker;) Men nu lovar jag att jag ska börja spara! Jag lovar!

Iaf, min pappa var utomlands några dagar men idag är han hemma igen så det är super:D + Jag har fått lite grejjer som han har köpt till mig och så (det ska jag visa någon dag) och sen fick jag lite av min mormor och släktingar. Och som ni kanske har förstått, jag ääälskar presenter!

Imorrn ska jag visa en hel del grejjer men oxå andra saker,så håll utkik! Det kommer att skrivas många inlägg framöver. Jag tänkte faktiskt sätta igång med det från den 1 april men jag kanske börjar imorrn istället:)

Okej okej, jag har lovat att jag inte ska shoppa mer men precis nu ska jag beställa en till sak från internet:D:D Förlåt men jag måste! hehe.

Men see ya later! Och glöm inte att kasta hamburgare på gamla tanter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0