$ylvia:D that's my name;)

Hellus på er alla.

Jag ska sova strax för är lite vimsig hehe... Men men, eftersom Linda la ut veckans sötis så tänker jag hitta på något annat. Det är ju kul med lite olika men en sak har jag ju tänkt på, fast jag tänker bara avslöja lite S_ _ _ _ _
Jaja okej då, lägg till 2 R i ungefär mitten och i slutet, sen får ni faktiskt klura ut själva!

Just det, jag ska berätta en kort snutt av de jag gjorde idag. Först tog ja ju förstås bussen till skolan. Vi hade en friluftsdag och man fick välja mellan pulka, fiske och tipspromenad. Jag och Linda valde Promenaden, haha men vi visste ju inte att sträckan var 8 km!!! Okej, jag vet inte om ni tycker att det är mycket men endå. Sen kom vi tillbaka och fikade. Jag åkte hem och jag fick ett sms att ett paket har kommit till mig, men jag hann inte hämta det idag så jag hämtar det imorrn.

Men nu säger jag godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0